En de winnaar van de #VakantaserenAward 2015 is.......

Deze week was ik op de Vakantiebeurs. Om inspiratie op te doen voor het #vakantaseren uiteraard. Op de terugreis zag ik via twitter dat er weer veel prijzen waren uitgereikt in allerlei categorieën en bedacht ik, waarom ook niet een Award uitreiken voor het vakantiepark dat mensen het beste kan laten #vakantaseren, de #VakantaserenAward! Een nieuwe Award was geboren!

Via twitter vroeg ik volgers om parken te nomineren, van alle bekende ketens zoals Landal GreenParks, Centerparcs, Roompot, Hogenboom etc. Ik kreeg heel wat nominaties binnen: in willekeurige volgorde: Hof van Saksen, Heihaas, Coldenhove, 't Loo, Esonstad, Miggelenberg, Rabbit Hill, Hellendoornse Berg, Strandhuisjes Ooghduine, Sluftervallei, Reevallis, Aelderholt, Vennenbos, Twenhaarsveld en Heideheuvel (allemaal van Landal GreenParks). Maar ik kreeg ook andere parken binnen van Centerparcs zoals Port Zélande en de Eemhof, en van Roompot de Katjeskelder. Zelfs een Deens vakantiepark met de mooie naam Skallerup Klit.

Landal GreenParks gooide er nog even spontaan een Testers gezocht Retweet actie door voor de Sluftervallei. Heel even dacht ik dat ze de uitslag wilden beïnvloeden maar dat was niet de opzet zo verzekerde de dienstdoende webcare tweep van Landal mij ;-) 

Al met al een hele mooi lijst. Uit deze enorme lijst kwamen er 4 naar voren die vaker genoemd werden: Hof van Saksen, Sluftervallei, Miggelenberg en de Strandhuisjes Ooghduine.

Deze 4 gingen een finale stemronde in. Tot vanavond 20.00 uur konden volgers hun stem éénmaal uitbrengen. Sommigen probeerden nog stiekem een tweede keer te stemmen, maar de jury had alles scherp in de gaten.
Toen de stembus gesloten was, trok de jury zich terug om de stemmen te tellen.

En dan volgt nu de uitslag!!

Tot mijn eigen verbazing (en wellicht eigen #vakantasie) eindigde de Strandhuisjes Ooghduine op de vierde plek. Vreemd want ik had toch altijd het idee dat heel veel mensen hier graag een keer naar toe zouden willen.

De top 3
Op de derde plaats is geëindigd: Nummerrrrrrrr Drie!

Op de tweede plaats is geëindigd:Nummerrrrrrrr twee
 
En de winnaar van de #VakantaserenAward 2015: Nummerrrrrrrrr EEN



Nu ik eenmaal begonnen ben met de #VakantaserenAward, moet ik het ook netjes afmaken! Ik zal dus binnenkort een afspraak maken met de winnaar om de Award persoonlijk te overhandigen (moet ik hem wel eerst nog even in elkaar knutselen.....)